אם אתם רוצים להגדיל את ההכנסות בעסק שלכם, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם: יצירת עמודי נחיתה – אנשים מדיה משרד פרסום .
חברים יקרים, תפסיקו בבקשה לחשוב על עצמכם. עם כל הכבוד, אתם והמוצרים שלכם לא מעניינים אף אחד. מה שמעניין כל לקוח זה איך אתם עוזרים לו. אין ספק שהעולם אכזר, כולנו אינטרסנטים.
רוב האנשים מייצרים אנטגוניזם באינטרנט בכך שהם ממקדים את תשומת הלב בעצמם ובמוצרים שלהם. לכל גולש שמגיע לאתר שלך בפעם הראשונה, יש 8 שניות להבין איפה הוא נמצא ומה רוצים ממנו. מהסיבה הזו בדיוק, רוב האנשים נכשלים. 8 שניות זה הזמן הקצוב לרושם ראשוני באינטרנט.
רבים מאיתנו משקיעים הרבה זמן בלהביא תנועה לאתר ובקידום אורגני, אך כמה מאיתנו משקיעים זמן בשיפור עמוד הנחיתה!? לקוחות חדשים יכולים להיחשף לעסק שלכם דרך פרסום באינטרנט ובגוגל – במקרים כאלה תרצו להפנות את הלקוח שלכם ישירות לדף נחיתה ממוקד כדי למקסם את אחוז ההצלחה מהקמפיין שלכם.
למעשה הלקוח שלך מחפש כרגע את המוצר או השירות אותו אתה מציע. הוא משוטט, בודק מתחרים ובדיוק במצב הזה תרצה שהפעולה שהוא יבצע תהיה ליצור איתך קשר – אם תפנה את הלקוח הפוטנציאלי לאתר האינטרנט שלך, אתה למעשה מפחית את הסיכויים ליצירת קשר. הסיבה לכך היא שבאתר אינטרנט יש אפשרויות ניווט והזמן שהלקוח ישוטט באתר במטרה למצוא את מה שהוא מחפש עשוי לגרום לו לנטוש לטובת חיפוש באתר הבא. הסיכויים שהוא יחזור לאתר שלך נמוכים. לכן עם דף נחיתה אתה יוצר אינטראקציה מיידית.
אם הלקוח מגיע מגוגל, סימן שהוא מחפש משהו. צריך לתת לו את מה שהוא מחפש. אם הלקוח מגיע מפייסבוק, סימן שהלקוח משועמם, והוא רוצה משהו שיעניין ויפעיל אותו. זה בדיוק הסוד הגדול בשיווק – להבין מה הלקוח רוצה ולתת לו את זה. וזה הבסיס ביצירת עמודי נחיתה. מטרתך היא לייצר אצלו עניין במהירות ולהניע אותו לביצוע הפעולה בה אתה מעוניין. דף נחיתה הוא דרך טובה לתפוס את הגולשים ולהפוך אותם ללקוחות.
דף נחיתה זה הדף הראשון אליו "נוחת" הלקוח הפוטנציאלי. זהו דף אינטרנט פרסומי עם מלל מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו לייצר פניות על בסיס קבוע מלקוחות חדשים. דף הנחיתה מביא לאינטרקציה מיידית עם לקוח שמתעניין במוצר או בשירות שלכם מבלי "להעמיס" עליו מידע. הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר.
שתהיה לנו נחיתה רכה..

אנשים מדיה משרד פירסום

אנשים מדיה משרד פירסום

תגובות פייסבוק